Friday, 13 May 2016

GLAMSTYLE - bądź glamour na plaży (w każdym rozmiarze!)

Maj w pełni, zaraz rozpocznie się sezon wakacyjny. Pewnie nie możesz się doczekać, kiedy wskoczysz w to zachwycające bikini, które widziałaś ostatnio w sklepie. Plaża, piasek, drinki, zdjęcia. Wszystko idealnie z wyjątkiem ...Ciebie.

Stylizacja


Jesteś mamą dwójki dzieci z rozstępami, studentką która "zajadała" stres czekoladą. Być może lubisz gotować, co niestety nie służy Twojej linii? A może odwrotnie - zrobiłaś już wszystko co mogłaś (a raczej zjadłaś) by nabrać choć odrobinę okrąglejszych kształtów, a Twoi znajomy wciąz hasztag'ują Cię #ZjedzBurgera? Czy to oznacza, że masz ubrać długie spodnie i schować się w cieniu? A moze zupełnie zrezygnować z pokazywania się na plaży?

Czy myślisz, że bycie Glam Girl ogranicza się do konkretnego rozmairu? Nie! Jesteś zadbaną, atrakcyjną kobietą, której kilka rozstępów lub kilogramów nie zespusje przyjemności z lata.

Po pierwsze zastanówmy się, kto się dla Ciebie liczy? Bo chyba nie ten facet z leżaka obok? Czy jego spojrzenie cokolwiek zmieni? Nie. Albo ta laska, która wygląda jak młoda Cindy Crawford na prawo od Ciebie. OK, może Twój mąz poświęcił jej spojrzenie lub dwa. Nie złość się na niego, Niech sobie popatrzy chłopak. Musisz być fair, Ty też nie jesteś święta. Trener Twojego syna też przeszedł Ci kilka razy przez głowę, nie?

Po drugie. Nigdy nie wiesz, co tak na prawdę siedzi w głowie innych. Być może ten facet z leżaka obok tak na prawdę pomyślał, jak super by było mieć taką zadbaną i wyluzowaną dziewczynę jak Ty? A ta Cindy? Nie wiesz jak wygląda jej życie. Cięzko powiedzieć, czy ktoś jest szczęśliwy po tym, że dobrze leży na nim bikini.

Po trzecie. Przygotuj się. Choć nie ma szans, żebyś w magiczny sposób zmieniła to, czego w sobie nie lubisz, ale możesz to ukryć. A ze mną zrobisz to w taki sprytny sposób, że nikt nawet się nie domyśli!

Masz troche nadwagi? Zainwestują w półprzeźroczystą długą plażową suknię. Ukryje Twoją figurę, a jednocześnie sprawi, że będziesz czuła się na prawdę glamour
(Fot. Gemma Colins)

Być może masz rozstępny na brzuchu lub piersiach, których nie lubisz pokazywac? W drodze do baru możesz wskoczyć w uroczą, neonową sukienkę, która sprawi, że wszyscy (w tym kobiety!) będą się za Tobą oglądali.
(Fot. Chloe Simms)

W sumie nie masz złej figury, ale te boczki... Zainwestuj w plażową, przewiewną narzutkę w ulubionym kolorze. 
 (fot. Pinterest)

Twoim największym kompleksem są nogi? (moim też!). Tutaj świetnym rozwiązaniem będzie długi beach cover up wiązany z przodu. Ukryje cellulit, żylatki, rozstępy, fałdki tłuszczu i całą masę innych "dolegliwości"
(fot. Pinterest)

Przy wybieraniu Twojego plażowego outfitu nie zapomnij podkreślić swoich atutów! Duży brzuszek często oznacza duże piersi. Być może po ciązy zostały Ci rozstępy na brzuchu, ale nogi masz do nieba. To jest to, co sprawia, że jesteś właśnie Glam Girl a nie myszką, Pamiętasz o swoich mocnych stronach i eksponujesz je!

xxx

No comments:

Post a Comment